Bloguri de tati si mamici: recenzie saptamanala

Săptămâna aceasta am făcut o nouă revizuirea diferitelor bloguri ale taticilor și mamelor, culegând cele mai interesante pe care le-au publicat în ultimele zile și îl aducem la Bebeluși și multe altele.

În „Jurnalul unei mame de medic pediatru"Există o postare hilară care ne spune o situație de gelozie trăită cu fiicele sale în această vacanță. Ceva care mă interesează mai ales acum, când familia a crescut și cu siguranță multe tătici se reflectă în acea situație de gelozie între frați ...

În blogul „Vaca mama", care scrie o asistentă și mama pentru prima dată a unei fetițe de un an, ne spune nervii și sentimentele la intrarea iminentă a fetiței sale în pepinieră, o transă prin care vor trece cu siguranță mulți alți părinți și mame care ne citesc. Și nu este singura mamă care vorbește despre asta pe blogul ei, pentru că în „Jurnalul unei profesoare mamă„Vedem cum ne spune prima zi de școală, a fiului său și a lui, în testul trecut.

În „Fii mamă„Am găsit o poezie„ Dedicată tuturor celor care însoțesc, hrănesc și susțin ”, dedicată doulasului și pe care autorul a scris-o recent, când și-a încheiat pregătirea ca doula.

Laura în „Viața cu Dani"Își sărbătorește prima zi de naștere ca blog și se întreabă ce va gândi fiul său când va crește și poate citi tot ce scrie mama lui despre el. Ceea ce este foarte clar este că a făcut-o cu toată dragostea din lume, iar el m-a făcut să mă gândesc la ce vor gândi fiicele mele dacă vor vedea propriile mele scrieri despre ele Bebelușii și multe altele.

În cele din urmă, în „Blogul alternativ” ni se prezintă o lectură interesantă, Tu decizi când să ai un copil, noua carte de Françoise Soler care tratează cum să înfrunți, bine instruită și conștientă, un moment de vârf în viața persoanei. A avea un copil. O carte care explică și funcționarea fertilității feminine, trecând în revistă metodele contraceptive convenționale și metodele naturale.

Vom continua căutarea conținut mai interesant pe blogurile de prieteni să vă revedem săptămânile viitoare.