Când să mergi la Disney cu copiii?

Lumea Disney Este un univers plin de culoare, magie, lumină și muzică pentru copii (și pentru adulți, desigur).

Le plac personajele pe care le cunosc deja despre televiziune atât de mult încât este greu să evite tentația de a programa o călătorie cu ei în parc Disney.

Cu toate acestea, mulți părinți se îndoiesc care va fi cel mai bun moment pentru ei sau când pot afla ce se întâmplă. Am fost la Eurodisney în perioada Crăciunului 2008 și de aceea voi încerca să răspund la întrebarea pe care o pun: Când să mergi la Disney cu copiii?

Călătoria noastră la Disney

Aveam 3 sau 4 luni însărcinate când soția mea a crezut că ar fi o idee bună să facem o excursie „adio unui singur copil” (ceva precum petrecerea burlacilor pentru copii) pentru fiul nostru Jon.

Motivul a fost cu adevărat cel mai puțin. Nu am călătorit de ani buni și Eurodisney este o călătorie care inspiră mereu tineri și bătrâni, așa că am programat o călătorie pentru Crăciun.

Jon avea 2 ani și 10 luni când am călătorit la Paris, petrecând noaptea în tren, destinată Eurodisney.

Am fost acolo trei zile și două nopți într-o călătorie frumoasă în care ne-am distrat de minune, atât de mult, încât anul acesta vom repeta.

„Este prea mic pentru a merge”

Când le-am spus oamenilor că vom merge Eurodisney Am primit o grimasă de „bun, dar…”, care a fost însoțită de expresia „este foarte mică, nu veți afla”.

În parte, doar în parte, aveau dreptate. În acea perioadă, Jon încă făcea un pui de somn în timpul zilei, așa că au existat câteva momente, situații și experiențe ale Disney pe care nu le putea vedea sau savura, pentru că dormea.

Cu toate acestea, trei zile fac un drum lung și, cu siguranță, un copil sub trei ani nu are nevoie să vadă tot ceea ce este oferit într-un parc tematic, deoarece copiii nu au senzația adultului de „acest lucru nu l-am văzut încă”, dar au o viziune mai copilărească bazată pe „uită-te la tot ce am văzut”, care a fost mult.

Căruciorul

Una dintre problemele de a merge cu copii mici este că trebuie să arunci, în multe ocazii, PRAM în caz că vor să doarmă sau dacă sunt obosiți.

Mulți oameni își iau cărucioarele și mulți preferă să folosească cărucioarele din parc. Acolo în Disney puteți închiria (de fapt nu este o închiriere, deoarece atunci când întoarceți căruciorul vă întoarceți banii), deși preferăm să ne ocupăm de ai noștri pentru confortul fiului nostru, din moment ce cei de acolo sunt din plastic.

Când am mers într-o atracție, am împărțit-o și am lăsat-o undeva mai mult sau mai puțin vizibil și unde erau alte cărucioare (nu a fost foarte dificil pentru că toate erau pline de ele).

Mâncarea Disney

Mâncarea nu este prea minunată, totul trebuie spus. Majoritatea restaurantelor oferă meniuri rapide cu pizza, cartofi, hamburgeri. La început îți place să mănânci o pizza cu forma de Mickey Mouse, dar când ai fost cu acel tip de meniu de trei zile, ceri o farfurie cu legume.

Copiii se bucură foarte mult de aceste mese (ce am să vă spun), așa că, la nivelul papilelor gustative și al cantităților, este probabil să nu existe prea multe probleme.

Disney la Crăciun

După cum am explicat, am mers în perioada Crăciunului, adică în „sezonul înalt”. Arăta ca un adevărat furnic, trebuia să așteptăm o jumătate de oră și trei sferturi pentru a mânca în unele locuri și erau linii foarte lungi pentru a vedea orice.

Chiar și așa, ceea ce am putut vedea, am savurat în cantitate. De asemenea, Jon și, cum se spune, am fost fericiți să-l vedem fericiți.

Disney la Crăciun este și Disney cu adevărat. Zăpada (mincinoasă) care cade, imensul brad de Crăciun, toate decorate, colinde de Crăciun jucând, Goofy îmbrăcat ca Moș Crăciun ... Haide, că întregul univers Disney dobândește un plus de magie adăugând spiritul Crăciunului.

Totuși, așa cum spuneam, faptul că erau atât de mulți oameni ne-a făcut să afirmăm că, așa cum am văzut deja Crăciunul la Disney, „urmează în sezonul liber”.

Când să mergi la Disney

În sfârșit, răspunzând la întrebarea care duce această intrare, vă spun asta la Disney poți merge oricânddeși eu, după experiență, aș pune minimul în 2-3 ani.

La acea vârstă deja cunosc multe dintre personaje și sunt capabili să le recunoască și chiar să facă poze cu ele fără să plângă.

Au o pipă, se bucură de câteva zile cu tata și mama și văd toată culoarea și atmosfera filmelor pe care, după un timp, le-au văzut.

Cea mai bună vârstă pentru a merge la Disney

Cu toate acestea, dacă cineva mi-ar spune că intenționează să meargă o dată la Disney și să mă întrebe care este cea mai bună vârstă, aș răspunde la asta Cea mai bună vârstă pentru a merge la Disney este între 4 și 6 ani.

La acea vârstă se pot bucura de toate orele multe ore, cu aproape deloc repaus (de obicei părinții sunt cei care solicită un timp mort) și continuă să vadă totul cu fantezia și magia pe care ochii copilăriei au.

După această vârstă, în jur de 8 sau 9 ani, când înțeleg de ce gigantul Mickey din fața lor nu gesticulează, lucrul pierde puțină grație și farmec (deși cu siguranță vor avea și un moment minunat, bineînțeles).

Disney in vara

Văzând ce s-a întâmplat în sezonul înalt, am decis că anul viitor, în iunie, să mergem cu toții Eurodisney din nou. Jon o va bucura și mai mult, pentru că își va aminti ceea ce a trăit deja și va retrăi ceea ce vede când va pune videoclipul acelei călătorii sau va privi fotografiile pe care le-am făcut. Aran, probabil, nu va afla prea multe, pentru că va avea 18 luni, dar nu există nicio problemă sau cel puțin nu îl vedem. După cum am răspuns atunci tuturor celor care mi-au spus „este prea mic să merg”: „Vom pleca din nou la un moment dat” (total, singurele călătorii pe care le facem sunt cu ele).

Fotografii | Flickr (samlavi), Flickr (samlavi), Flickr ()
La Bebeluși și multe altele Anul Mickey Mouse a început la Disneyland, Obține bilete gratuite în parcurile Disney în 2010, site-ul Disney Playhouse